miercuri, 25 aprilie 2012



●Ce sunt eu ?!●

Sunt o simplă fată.

Sunt fata care are ceva special.

Sunt fata care are sclipirea aceea în ochi.Şi nu îmi sclipesc ochii din cauza excesului de Mascara. Spre deosebire de tine. ;

Sunt fata care iubeşte muzica. :X

Sunt fata care urăşte minciuna. x(

Sunt fata care este foarte sigură pe ea.

Sunt fata care întodeauna mai are ceva de spus, chiar dacă discuţia s-a terminat.

Sunt fata care nu supOrtă prietenii falşi


Sunt fata care viseazăă cu ochii deschişi. ;

Sunt fata care iubeşte dulciurile. :X

Sunt fata care adoră vara ! :X

Sunt fata care nu e perfectă. Şi nu cerşesc complimente sau suspine şi zâmbete false. [-x

●Ce ştiu ?!●

Ştiu că am prieteni adevăraţi, care nu mă lasă la greu. :X

Ştiu că lumea e rea.

Ştiu că viaţa e făcută pentru a fi trăită. > <

Ştiu că nu sunt Miss Univers. Spre deosebire de altele ! )

Ştiu că totul trece.

●Ce cred ?!●

Cred că prietenul fără defecte nu există. [-x

Cred că uneori, viaţa e nedreaptă. (

Cred că prietenii mei sunt cei mai buni ! > <

Cred că toată lumea are defecte.dar şi calităţi.


●Ce vreau ?!●

Vreau să devin cineva.

Vreau ca prietenii mei să nu se schimbe niciodată. [-x

Vreau o poveste fără sfârşit. :X


●Ce aştept ?!●

Îl aştept pe Făt-Frumos. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu